2016. augusztus 31., szerda

Havi összefoglaló: AUGUSZTUS

Mi történt velem?:
Elméletileg a nyári hónapok azért vannak, hogy kipihenjük magunkat. Ennek ellenére szerintem én augusztusban aludtam a legkevesebbet. Okolhatnám érte az öcsémet, aki minden felébreszt 9 óra előtt, vagy a sok izgalmas könyvet, amit olvasok, vagy a sok olasz szót, amit meg kellett tanulnom.
Az igazság azonban az, hogy augusztus vége felé (konkrétan 18.-a óta) már semmi ilyesmiről nem volt szó. Bulizni jártam, ahonnan volt, hogy másnak reggel 6-ra értem haza. Na jó, ez eléggé extrém volt, legtöbbször már éjfélre itthon ültem a TV előtt. A SZIN azonban nagyon betett... 

Beteg is lettem, így sulikezdésre. Amin már meg sem lepődök. Mindig szeptember előtt leszek beteg, utána meg decemberig járkálhatok dokikhoz különböző kivizsgálásra. Egyenlőre úgy tűnik, hogy csak egy átlagos megfázás. Én legalábbis reménykedem benne. Ma fog lejárni a gyógyszerkúrám, ha nem leszek jobban, akkor muszáj lesz egy év után újra elmennem vérvételre. Aztán majd meglátjuk.


Olvasások:
Amikor megláttam, hogy mennyit olvastam, majdnem leszédültem a székről. Nekem nem tűnt ennyinek! :D  

  1. J. Goldenlane: Éjfél
  2. Sarah Dessen: Along for the Ride – Álom két keréken
  3. Naomi Wood: Mrs. Hemingway
  4. Abbi Glines: Ha esélyt adnál
  5. Elisabetta Gnone: Fairy Oak – A Fény Hatalma
  6. Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
  7. Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
  8. Ally Condie: Matched – Egymáshoz rendelve
  9. Jandy Nelson: Neked adom a napot
  10. Agatha Christie: Nyaraló gyilkosok
  11. Aimee Bender: A citromtorta különös szomorúsága
  12. Franz Kafka: Az átváltozás
  13. Thomas Mann: Mario és a varázsló
  14. Cora Carmack: Szakítópróba
  15. Anne Frank: Anne Frank naplója
Szeptemberi tervek:
Most is van pár könyv, amit vissza kell vinnem a könyvtárba és ismét van egy utazó nálam. 

  1. Virág Emília: Sárkánycsalogató
  2. Arnon Grunberg: Tirza
  3. Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok
  4. Randy Susan Meyers: A gyilkos lányai
Valamint jön a Mini-könyvklub 5. fordulója is, amire én is beneveztem. Sajnos még nem tudom, hogy mit fogunk olvasni, de nemsokára kiderül ;) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése