2016. augusztus 16., kedd

5 könyv, amiből 2017-ben jön az adaptáció is

#1: Veled minden hely ragyogó

Ha rajtam múlna én biztosan nem csinálnék filmet ebből a könyvből. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogyan fogják a vásznon mindazt a belső vívódást megjeleníteni, amit Jennifer Niven leírt. Ebből is látszik, hogy nem vagyok nagy szakértő. Filmekből is csak az adaptációkat szoktam látni, ha néha elmerészkedek a moziba.
Ennek ellenére nagyon várom már, hogy lássam mit hoznak ki a történetből. Mert nagyon szerettem a könyvet. 
Ami biztos, hogy Elle Fanning fogja Violet szerepét játszani.


A történet: Theo és Violet az iskola óratoronyban ismerkedik meg, amikor mind a ketten öngyilkosságra készülnek. Az előbbi már korábban is próbálkozott, sőt! igazi megszállottként kutat öngyilkossági események után az interneten. Violet életében először kerül szembe az érzéssel és a helyzettel is. Kettejük kapcsolata így indul. Vajon ki mentett meg kit? 

A könyvről az értékelésemet itt olvashatjátok. 



#2: Alaska nyomában

John Greentől filmvászonra vitték már már Csillagainkban a hibát és a Papírosokat is. Az előző volt, ami miatt megismertem és megszerettem a szerzőt. Talán az Alaska nyomában adaptációt várom a legjobban. 
Igazi egyszer olvasós történet, de lehet rajta gondolkodni és filozofálni. A könyv szerint a főszereplő, Miles elindul a nagyvilágba megtalálni a Nagy Talánt. A fiú az eredeti otthonától távol egy bentlakásos iskola diákja lesz. Ahol mindenki különleges valamiben. Miles híres utolsó szavakat gyűjt, míg szobatársa Chip egy zseni. A fiú a történet címét adó Alaskával is itt találkozik először. Csapatukhoz még egy fiú, Takumi társul.
Százhuszonnyolc nap alatt Miles élete gyökeresen megváltozik, miközben Alaskát önpusztító viselkedése a végső tragédia felé sodorja. 
Így összeírva kedvem támadt újra
olvasni. :D A könyvről az értékelésemet itt olvashatjátok. 


#3: Amerikai istenek

Ez volt az első regény, amit olvastam Neil Gaimantól. A két kiadás közül a hosszabbikkal kezdtem és szerintem nagyon jól jártam. A szerzőtől eddig csak a Csillagport volt szerencsém látni moziban is. A könyvet ismerve remélem az Amerikai istenek adaptációját hitelesebben fogják elkészíteni. Főleg, hogy sorozat lesz belőle.
Egy kis kedvcsináló: 
Árnyék három évet töltött börtönben, közben mindvégig csak azt a pillanatot várta, amikor végre hazatérhet szeretett feleségéhez, hogy együtt új életet kezdjenek. De mielőtt találkozhatnának, szabadulása előtt néhány nappal a felesége autóbaleset áldozata lesz. Árnyék élete romokban hever, és ekkor a sors egy különös idegennel hozza össze, aki Szerda néven mutatkozik be, és furcsa módon sokkal többet tud róla, mint ő saját magáról. 
Ricky Whittle fogja Árnyékot alakítani. 

A trailert itt tudjátok megnézni.

#4: A Szépség és a szörnyeteg

Az előzetes alapján nagyon hasonlítani fog a Disney-féle rajzfilmre. Majd meglátjuk mit hoznak ki belőle. Én örülnék, ha lenne benne egy kis csavar és nem teljesen az eredeti történetet kapnánk vissza. A Szépséget Emma Watson, a szörnyeteget Dan Stevens játssza majd. Március 17.-én kerül majd a mozikba.
A tartalom pedig mi más lenne? A Szépség és a Szörnyeteg című meseklasszikus újabb feldolgozása egy fiatal nő és egy szörnyű külsejű herceg szerelmének megható történetét meséli el.



#5: A hűséges (Beavatott 3/2. rész)

Nem nagyon értem, hogy az utolsó részt miért kellett külön szedni, de manapság úgy látszik ez a divat. A Harry Potternél még megértettem, mert ott hosszú a történet, de már az Éhezők viadalánál sem tetszett, nem hogy a Beavatott utolsó részénél.
Egyébként szerintem a könyvhöz képest lesz némi változtatás, főleg a vége táján.

A könyv fülszövege: ...Az új világ félelmetesebbnek bizonyul, mint amelyet Tris maga mögött hagyott. A korábbi felismerések értelmüket veszítik, veszélyes új igazságok formálják át az embereket, akiket szeretett. Trisnek ismét meg kell vívnia a maga csatáját, hogy megérthesse a bonyolult emberi természetet és önmagát: képtelennél képtelenebb döntéseket kell hoznia a bátorság, a hűség, az áldozatkészség és a szeretet próbatételei során.

Bár még bizonytalan, de lehet csak tévéfilm lesz belőle, amit egy spin-off sorozat fog követni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése