2016. szeptember 1., csütörtök

Eredményhirdetése | Jennifer E. Smith: Ilyen a boldogság

Sziasztok!
Augusztusban volt egy nyereményjátékunk, amely keretein belül Jennifer E. Smith Ilyen a boldogság c. könyvét lehetett megnyerni.


Most egy kicsit ki fogom elemezni, hogy milyen válaszokat adtatok nekem és mi volt a helyes megfejtés.
A megválaszolandó kérdések a következőek voltak:
  1. Számodra milyen is a boldogság? 
  2. Hány Maxim könyvről írtam értékelést? 
  3. Melyik másik könyvét olvastam eddig az írónőnek?
Továbbá volt egy kérés is, hogy Ajánljatok nekem könyveket, amit sokan meg is tettetek. Ki is gyűlt belőlük egy listányi.


#1: Számodra milyen is a boldogság? 

Természetesen erre nem létezett helytelen válasz. Szinte mindenki beleírta az olvasást a válaszába, amin egyfelől meglepődtem, másfelől viszont nagyon jól esett. Hasznos és jó kis szórakozás is. Sokaknál szerepelt még a szerelem, barátnők, gyerekek, család és a kisállatok is. Szerintem ez teljesen egyértelmű, hogy miért.
Aztán volt a nyárhoz köthető, azt megnevező válasz is. Fagyizni, biciklizni és így tovább.
A szabadidős tevékenységek közül megjelent még a zenehallgatás és a filmnézés is. Valamint a kávézás és teázás is népszerű volt.
Az én kedvenc válaszom ez volt: "Számomra a boldogság az, amikor a jelenre tudok koncentrálni, és nem a múlton vagy a jövőn rágódok."


#2: Hány Maxim könyvről írtam értékelést (a blogon)?

Bár nem számítottam rá, de ez sokatokat becsapott. A helyes válasz a 12 darab volt.
Nézzük csak!

#3: Melyik másik könyvét olvastam eddig az írónőnek?

Ez pedig a már említett Jennifer E. Smith: Milyen lesz a búcsú után? volt.


Gratulálok! 
E-mailben fogsz értesítést kapni és ott fogjuk megbeszélni a továbbiakat is :)

Mindenkinek szép napot kívánok! Ne keseredjetek el! Hamarosan újabb nyereményjátékkal jövök! ;) (október vége fele) 

Végezetül pedig egy kis része, azoknak a könyveknek, amiket ti ajánlottatok. Amiket élénk zölddel pipáltam, azokat azóta el is olvastam, valamint értékelés is található róluk a blogon. Amiket halvány zölddel, azokat olvastam, de még nem írtam róluk bejegyzést.

Legyen szép napotok! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése