2016. december 9., péntek

Leiner Laura: Nélküled (Bexi 4.)

Könyvadatok:
Kiadó: L&L
Oldalszám: 448 oldal
Téma: ifjúsági
Sorozat: Bexi 4. része
Kiadás éve: 2016
Megrendelhető: Bookline


Fülszöveg:
Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?

Miért pont ez?:
Nem rég olvastam a Bexi sorozat 3. részét, ami újra visszaadta a hitemet. Az Illúzióról írt bejegyzésemet itt megtekinthetitek. Mivel az 5. részt pedig kölcsönbe megkaptam, így már csak egy feladatom maradt: beérni magamat és elolvasni a 4. részt is. 

Véleményem:
Már az előző kötet végén éreztem, hogy a 4. rész csak a szenvedésről és a drámáról fog szólni. Mégis a lelkem mélyén abban reménykedtem, hogy nem így lesz. Hogy lesz benne móka, kacagás és kevesebb előreutalás. Csalódtam

A legnagyobb baj vele, hogy untam. Előre kiszámítható, jól megírt forgatókönyve volt a történetnek. Olyan mint egy átmenet, ami nem sikerült túl jól. Ez a rész felejtős volt, nagyjából 2 mondatban meg lehet magyarázni a lényegét.

Én elfogadom, hogy Leiner Laura csak szórakoztatni akar minket, de ezzel a könyvvel kicsit mellélőtt. A poénok (, ha voltak is) egyáltalán nem jöttek át. A főszereplőnk egy dolgot tud ebben a részben csinálni, de az profin megy neki: panaszkodni.

Ráadásul, amikor Bexi nem sajnáltatja magát, akkor két malom között őrlődik. Szinte fizikai fájdalmat éreztem, amikor az írónő le akart nyomni a torkomon még egy szerelmi háromszöget. 

Az első résszel nem került hozzám közel a sorozat. A második résszel kapcsolatban ambivalens érzéseim voltak. Viszont a harmadik rész nagyot ütött, hogy aztán a negyedikkel hatalmas nagyot zuhanjak. Így visszanézve talán ez a leggyengébb könyv, amit eddig olvastam. Hátra van még két rész, amiket csak azért fogok elolvasni, mert továbbra is hiszem azt, hogy a) a mellékszereplők szenzációsak és b) tudni akarom, hogy mi történik velük.

Értékelés:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése