2017. március 2., csütörtök

Bosnyák Viktória: Tündérboszorkány

Könyvadatok:
Kiadó: Kolibri
Oldalszám: 148 oldal
Téma: gyermek -és ifjúsági
Sorozat: Tündérboszorkány 1. része
Eredeti kiadás éve: 2003
Megrendelhető: Bookline

Fülszöveg:
„Szerinted ez egy tűrhető könyv? Én biztos vagyok benne, hogy nem. Most csodálkozol, miért írtam tűrhetetlen könyvet. Bevallom, amikor írtam, egyáltalán nem érdekelt, nem is gondoltam erre. A "tűrhető” ugyanis olyan puha fedelű könyv, amit kényelmesen begyűrhetsz a farmeredbe, ha nem akarod kézben cipelni. Próbáld csak ki, milyen a Tündérboszorkány. Kemény, igaz? Nos, akár tűrhető, akár nem, remélem, mégis elolvasod, mi történt a Békés Utcai Általános Iskola elhagyatott könyvtárában Lacival és Morcz Arankával.!"

Véleményem:
Őrület, hogy 18 évesen még meg tud fogni egy olyan könyv, aminek a célközönsége egy sokkal fiatalabb korosztály.

Én minden olvasni tanuló gyerek kezébe belenyomnám. Sokkal jobb, mint Illyés Gyula h
etvenhét magyar népmeséje.  Mert:
1) Szórakoztató.
2) Fordulatos.
3) Van tanulsága
4) Érvényesülnek benne azok az alapelvek, amit egy gyereknek meg kell tanulnia.
5) Tele van találó ötletekkel. Nem tucatkönyv.
6) Nem csak lányok számára szórakoztató.
7) Tűrhető könyv. 


Az iskola ebben a könyvben cseppet sem unalmas. Ha nekem is ilyen tündéri könyvtárosnőm lenne, akkor valószínűleg hamarabb beleszeretek az olvasásba. Így maradt a moly.hu támogató ereje :D. 

Mást nagyon már nem is érdemes elmondani róla. Én nagyon élveztem. Visszarepített abba az időbe, amikor még nagy Fairy Oak és Narnia rajongó voltam (nem mintha most nem lennék az :D). 


Összegzés:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése