2017. március 5., vasárnap

Sunday Post #2

Végre kisütött a nap, a madarak csiripelnek (, amire valami eszméletlen rossz volt felébredni), a fák rügyet bontanak (éljen! az allergiás szezon!) tehát minden szép és jó. Egész héten otthon a kanapén bámultam a tévékészüléket. Nem önszántamból, nagyon beteg voltam. Azonban péntek felé már annyira megerősödtem, hogy képes voltam kiülni a napra és két órán keresztül olvasni.

Ez meglátszik a heti posztok tömkelegéből. Nem mintha olyan sok lenne, de az elmúlt silány időszakhoz képest ezen a héten olvastam és írtam a legtöbbet. Január 3.-a óta talán ez volt az első ilyen hét. 


Eheti posztok:
Előző heti posztok:
Heti kedvenceim a bloggeres világban:
  • Ez annyira cuki és szívhez szóló, hogy muszáj elolvasnotok, de már csak a képekért megéri :)
    Az élet egy sünivel, Lauren's Vogue oldalán. 
  • A következő cikkhez hozzá kell tennem, hogy imádok futni, de mostanában ez nem lehetséges. Múltkor megpróbáltam a sok betegeskedés után visszaszokni rá, de az eredmény az lett, hogy másfél perc múlva fuldokoltam. Úgyhogy ha újra felépülök, akkor kipróbálom a futás helyett a sétálást is. 
    Utálsz futni? Nyugi, a séta is jó lesz!, Zöldsaláta blog szerkesztőjétől.
Ezt hallgattam a héten: 
  • Apával csütörtökön kitaláltunk egy tök jó játékot. Egy ember bedugja a fülébe a fülhallgatót, elindít egy angol nyelvű általunk ismert számot és megpróbálja eldalolni/elhümmögni. A többieknek pedig az a feladatuk, hogy minél gyorsabban kitalálják. Én a kitalálásban eléggé ügyetlennek bizonyultam, de éneklésben profi vagyok. Általában már csak a bevezető intro utánzásából fel tudják ismerni a többiek. Amit szerintem nem is bánnak, mert valami eszméletlen rossz hangom van. :D Így akadtam rá a következő számra is:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése