2016. június 30., csütörtök

Havi összefoglaló: JÚNIUS

Mivel előző hónapban kimaradt az összefoglaló, így most feltétlen szerettem volna írni. Kezdem rögtön azzal, hogy a netem akadozik és ezt a szöveget is már négyszer bebötyögtem, de tanulva a hibámból most word doksiba írok.

Mi történt velem?:
A júniusom tele volt kirándulásokkal, utazással.

Először voltam osztálykiránduláson Ásothalmon, ami már csak azért nagy élménynek számított, mert leégtem, megharapott egy ló és nem volt térerő. Ráadásul úgy az első dolgot úgy sikerült kiviteleznem, hogy csak ott, ahol a napszemüveg rajtam volt, így 4 napig vörös buksival sétáltam.

Következő héten felmentem Budapestre a Könyvhétre. Amiről az élménybeszámolómat itt olvashatjátok :) Itt az eső vert el minket, de jelentem: még mindig itt vagyok és betegség nélkül sikerült megúsznom.

Szerzemények a Könyvhétről
Aztán osztálytársakkal szecessziós túrán vettem volna részt. Ami egy szecessziós fagyira korlátozódott. Igazából ezt a részét kicsit sajnáltam, mert Szegeden rengeteg az ilyen stílusban épült szép ház. Kedden és szerdán a változatosság kedvéért szakadt az eső. Utolsó nap persze Füvészkertben jól eláztunk. A dolgot nem könnyítette meg, hogy olyan helyen kellett átvágnunk, ahol semmilyen út nem volt (konkrétan úsztunk a sárban).
Voltam moziban is és láttam jó sok filmet, így arról az beszámolómra is lehet számítani csak még lusta voltam megírni.

Előző hétvégén voltam ám Tatán a Víz, Zene, Virág Fesztiválon is (azt hiszem így kell írni). Meglátogattam a családtagjaimat is. Ahogy várható volt: a kicsik eléggé sokat nőttek tavalyhoz képest. Egyébként nagyon élveztem, tesóm kevésbé miután felült az XXL-re, de összességében jó volt. Remek előadókkal és emberekkel. Csak az a nagy tömeg ne lett volna :(

Unokatesómmal. Kész csoda, hogy sikerült képet csinálnom, nagyon izgága és állandóan futkorászik :D 

Beszerzések:

Miután már megmutattam a Könyvhetes beszerzéseket, így nem fogok túlságosan újat mondani.

Jennifer E. Smith: Milyen lesz a búcsú után?
Kiadó: Maxim
Oldalszám: 312
Téma: romantikus, ifjúsági
Sorozat: -
Kiadás éve: 2015


Amy Kathleen Ryan: Láng
Kiadó: Maxim 
Oldalszám: 404 
Téma: sci-fi, ifjúsági 
Sorozat: Ragyogás 3. része 
Kiadás éve: 2016



Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 334 
Téma: krimi 
Sorozat: Ambrózy báró esete 1. rész
Kiadás éve: 2014



Alan Bradley: De mi került a pitébe?
Kiadó: Maxim 
Oldalszám: 340 
Téma: krimi, ifjúsági 
Sorozat: Flavia de Luce rejtélyei 1. rész
Kiadás éve: 2013


Az olvasásaikkal jól állok. Egyenlőre kettőt már elolvastam, egyről írtam is, a másik kettőt pedig viszem magammal Olaszországba.


Olvasások:



Összesen 12 könyvet olvastam el, ebből az első kettő még májusból maradt. Illetve 3 könyv vár még arra, hogy végigolvassam őket. 

  1. Kristin Cashore: Graceling – A garabonc
  2. Sarah Dessen: Altatódal
  3. Isaac Marion: Eleven testek
  4. Kimberly Derting: Eskü
  5. Gayle Forman: Hová tűntél?
  6. Erich Kästner: A két Lotti
  7. Jennifer E. Smith: Milyen lesz a búcsú után?
  8. Bleeding Bride: A téboly kertje
  9. J. Goldenlane: Napnak fénye
  10. Agatha Christie: A kutya se látta
  11. Anna Woltz: Black Box
  12. Rejtő Jenő (P. Howard): Piszkos Fred, a kapitány
Elolvasásra vár:
  1. Borsa Brown: Az Arab
  2. Jessica Park: Flat-Out Love – Szeretni bolondulásig
  3. Amy Kathleen Ryan: Láng
Írtam még:

Egyenlőre abban állapodtam meg magammal, hogy betartom ezt a tendenciát és lendületet, ami az utóbbi egy hónapban jellemzett. Egy rakat könyvem van, amit tervezek elolvasni, de nem tudom meddig fogok eljutni az utazgatás közben (ugyanis rettentően elálmosodok, ha 20 percnél hosszabb ideig kell a kocsi kényelmét élveznem). 

Azért egy rövidke kis lista még belefér... :D
  • Anne Frank naplója
  • Jandy Nelson: Neked adom a napot
  • Marissa Meyer: Scarlet
  • Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya
  • Veronica Rossi: Végtelen ég alatt
  • Kercsmár Bella Noémi: A varázsló lehelete

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése