2016. április 30., szombat

Havi összefoglaló: ÁPRILIS


Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy egyáltalán merjek e összefoglalást írni ebben a hónapban.

Ennek az egyik oka az, hogy szinte semmi sem történt velem. Csak pár dolog van csak amit fel tudnék sorolni: folytattam a szobám szépítését és áprilisban felkerült a falamra a fenti képen látható madárraj; vettem egy órát, amit szintén a képen láthattok; megnyertem egy fizika versenyt; vásároltam egy csomó össze nem illő ruhát; napoztam (jó sokat), újra elkezdtem teniszezni járni; részt vettem az Árkád Futáson és olyan kemény (aerobic) edzéseken vettem részt, hogy utána 4 napig fájt mindenem. 

A másik ok pedig az, hogy bár készítettem egy listát (ha ide kattintotok meg tudjátok nézni), ami elméletileg arra ösztönözne, hogy minél többet olvassak és blogoljak, de sem időm sem kedvem nem volt az utóbbi időben egyikhez sem. 

Ráadásul komolyan fontolóra vettem, hogy hagyom az egész bloggerkedést úgy ahogy van, nem csinálom többé vagy újrakezdem, mert ez így ebben a formában nem igazán akar működni



Idén másodjára szegtem meg a január 1-jén tett ígéretemet, de megérte, mert egy olyan könyvvel gazdagodtam amire már évek óta vártam, Ez pedig az Outlander 3. része, amit a Könyvmolyképzőtől rendeltem meg és teljesen fel voltam dobva, amikor megláttam, hogy 2 különálló könyv.
Az első két részt 4 éve olvastam és már akkor elvarázsolt az egész történet, imádtam és azóta is az egyik kedvenc sorozatom. Amiből készült illetve készülőben van egy  sorozat is, amit még nem láttam. Az igazság az, hogy nagyon félek annak ellenére, hogy a rajongók szerint zseniális.
A vicces az, hogy pár hete már pont azon voltam, hogy beszerezem angolul, amikor megláttam DESZY oldalán, hogy ki fog jönni magyarul is. 
Most egyenlőre nagyon boldog vagyok és már alig várom, hogy olvashassam a könyvet *-* 



1 újraolvasás (Büszkeség és Balítélet) illetve 9 új olvasásom volt ebben a hónapban, ami eléggé meglepett. Nem számítottam rá, hogy az előző hónaphoz képest ilyen sokat olvastam. Ha a címekre kattintotok elolvashatjátok az adott könyvről írt értékelésemet.



Májusra nem terveztem sokat. Egyenlőre a holnapi napra koncentrálok.  Anyák napja alkalmából már ma rengeteg virágot tervezek anyukámnak átadni (különböző módokon). Következő hét érettségi szünet hétfőn és kedden, de a többi nap lesz délután tanítás, tehát jó ha este 7-re itthon leszek. Viszont legalább rengeteg időm lesz olvasni és megcsinálni rendesen a KRESZt.

Volt egy tervem, amit még MÁRCIUSban kezdtem el, amit most abbahagyok, mert úgy érzem nincs semmi értelme. Ez pedig a GASZTROKEDD rovat. Amíg nem találok ki mást addig a könyves világról tartok értekezleteket nektek minden héten, amit majd meglátunk, hogy hogyan megy.

A tervezett könyvek listájáét itt érhetitek el. 

Próbálom majd kicsit színesíteni a blog repertoárját és sok mindent tervezek erre a hónapra, amit egyenlőre részben nem mondok el, hagyj legyen meglepetés és részben pedig fent a képen láthatok egy kis ízelítőt belőle.

Ennyi lett volna :) Boldog és könyvekben gazdag májust kívánok! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése