2017. október 2., hétfő

Havi összefoglaló: SZEPTEMBER *2017*

Sziasztok! Gondoltam visszahozom ezt a rovatot, és újra megosztom az életem apró eseményeit veletek is.



Mi változott?, azaz ez itt a lelkizés helye:
- Tavaly ugyanilyenkor leültem a laptopom elé, és a legfőbb problémám az volt, hogy kivel fogok táncolni a szalagavatómon, milyen rossz órarendet kaptam és így tovább. Ma már nem érdekel, hogy mennyire van szétszedve a napom egy egyetemi órarenddel.

- Tavaly ilyenkor egy csomó könyv volt a várólistámon, amiket aztán októberben ténylegesen el is olvastam. Ma már nem érdekel holmi várólista, és biztos vagyok benne, hogy maximum 3-4 könyvre marad időm. Nem azért, mert nem szeretek olvasni vagy mert a tanulás elvenné a kedvemet. egyszerűen csak élek. Nem gépezek, nem vagyok otthon, nem ülök a Tv előtt, hanem élek.

ÉLEK, MERT: 
- Új városba költöztem, amit fel kell fedeznem.
- Augusztusban megtapasztaltam azt, hogy a kemény munkát megbecsülik.
- Fél év betegeskedés után újra képes vagyok elmenni egy edzésre (, amiért rendkívül hálás vagyok). A jó kondimnak lőttek, de elkezdtem újra építgetni, és jó úton haladok.
- Mert vannak lakótársaim, új barátaim, régi barátaim, családom, és itt van nekem a szerelmem is.
- Szeptember 14.-én veszítettem el az egyik ismerősömet, aki 8 hónapig küzdött a leukémia ellen.
- Rádöbbentem, hogy nem leszek több vagy boldogabb attól, ha a gép vagy a Tv előtt ülök. Az tesz igazán boldoggá, ha azokkal lehetek, akiket szeretek.

Szeptemberi olvasások:

Többnyire gyermek -és ifjúsági könyveket olvastam. Amik kimaradtak azokból az értékelések majd októberben jön!

- Elisabetta Gnone: Ég veled, Fairy Oak!
- Baár Tünde: Imádom a nyarat!
- Wéber Anikó: Az osztály vesztese
- Hajdú-Antal Zsuzsanna: Léggömbök
- Izolde Johannsen: Gránátok a becsületért
- Nicola Yoon: Minden, minden
- Margaret Atwood: A szolgálólány meséje
- Borsa Brown: Az ​Arab lánya

ÍRTAM MÉG:
- TBK BOOK TAG

Októberi tervek:
- Lesz nekem egy névnapom októberben, úgyhogy egyenlőre tervbe van véve, hogy a tankönyveken kívül mást pl.: szórakoztató irodalmat is vásárolok.
- Be kellene iratkoznom valamelyik Budapesti könyvtárba. Még nézelődők.

Olvasás terén:
* Oscar Wilde: Dorian ​Gray arcképe
* Robin Cook: Ragály
* Leylah Attar: The ​Paper Swan – Papírhattyú
* Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez?
* Alexandre Dumas: A három testőr
* Mona Awad: Antilányregény

Egyenlőre ennyi, majd meglátjuk, hogy mennyit sikerül olvasnom.

Szép hetet és októbert kívánok nektek! :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése