2018. július 15., vasárnap

Sunday Post #3


Már túl vagyunk a 2018-as év felén, ami hihetetlen gyorsasággal repült el.
Csak a posztokat megnézve, és a TBR listákra rápillantva, láthatjátok, hogy nem igazán sikerült az idei akadályokat könnyen vennem.
Ennek oka az, hogy még mindig nem igazán sikerült megtalálnom az egyensúlyt az egyetem, a kutatás, a sport és az olvasás között. Rengeteget ingázok fizikailag és lelkileg is két város között, a régi és az új barátaim között és a családom különböző tagjai között is. Ezek eléggé megviselnek, de megpróbálok talpon maradni és mostanában egy kicsit jobban aktív lenni. Főleg az Instagramon szoktam jelezni, hogy élek, de az utóbbi egy hétben sikerült két bejegyzést is megírnom.

A két júliusi poszt:
Hajdú-Antal Zsuzsanna: Utánad (Léggömbök 2.)
Patik László: Anna, édes


Végre elmentem a Lírába és kihasználva a szuper akciókat vettem két könyvet:
Maros András: Kávéházi pillanatok


Ha már az Instagramot is emlegettem, akkor hadd mutassam be nektek Világok Lángját. Nem rég fedeztem fel a platformnak köszönhetően, és nem csak az oldalt, de a webshopot is imádom. 
Gyönyörű könyvek által ihletet gyertyákat lehet kapni. A legnépszerűbb termékek a Harry Potter által inspirált Tiltott Rengeteg, A Roxfordi Könyvtár és a Tekergők Térképe. A gyertyák szójaviaszból készülnek és nem tartalmaznak mesterséges anyagokat. 


IDE KATTINTVA megtekinthetitek az Instagram oldalt, IDE KATTINTVA pedig a webshopot.

Heti kedvenceim a bloggeres világban:
- Adrienn írt Corinne Sweet Nyugalomnaplójáról. Engem teljesen meggyőzőt az értékelés, és már elő is rendeltem a könyvet. A fülszöveg azt ígéri, hogy nem csupán felismerni segít a szorongás tüneteit, hanem olyan módszerekre és technikákra is megtanít, amelyek segítenek leküzdeni őket. Ami mostanában rám is fér. Ha érdekel titeket, akkor ide kattintva bele is olvashattok a könyvbe. 

 - Szembetűnő Frida Kahloról szóló könyveket szedett össze. Ami aktuális, ugyanis a Magyar Nemzeti Galériában november 4.-éig lehet megtekinteni az általa készített festmények és grafikák közül pár darabot. Ha tehetitek, akkor nézzétek meg a kiállítást, hatalmas élmény! 

- Ma már kezdjük megérteni a kulturális környezet és a kreativitás kapcsolatát, amelyek kölcsönhatásban vannak egymással, de még így is kiszámíthatatlan az aranykorok kialakulása, a kreatív zsenialitás csoportos megjelenése. Erről szól a Szikra legújabb posztja. 23 dolog, amit a híres kreatív zseniktől tanulhatsz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése