2016. október 1., szombat

Havi összefoglaló: SZEPTEMBER

Mi történt velem?:
Szeptember nem csak az iskola kezdéssel járt együtt. Folyamatosan járok vezetni, rengeteg különórával lettem megpakolva, új embereket ismertem meg és rádöbbentem egy nagyon fontos dologra: a világ lassan felnőttként kezd gondolni rám. Márciustól nem járhatok a gyerek orvosaimhoz, az ügyeimet magamnak kell intéznem. Holott vasárnaponként én még mindig Hupikék Törpikéket nézek és nem hiszem, hogy hamar felfogok hagyni az ilyesféle szokásaimmal. 

>> Az órarendem szörnyű. 16 óráig bent kell maradnom mindennap és kedden még 5ig szalagavató tánc próba is van. Egyébként megtaláltam a tökéletes szalagavatós ruhát. Már szeptember elején elmentem próbálni. Nagyon egyszerűt szerettem volna, ehhez képest tele van gyöngyökkel és van rajta egy masni is. Majd januárban mutatok róla képet ;) 


>>Tanáraim agyon hiányozták magukat a hónap elején, így most megpróbálják pótolni. Magyarból már tételeket dolgozok ki, fizikából még egy normális órám sem volt (ja, tavaly felvettem a fizikát, mert emeltezni akarok belőle :D)

>>Az osztálytáncot is elkezdtük már próbálni. Eddig a That Man-re táncoltunk, de úgy néz ki, hogy lesz benne egy olasz (Volare) és egy spanyolos (Ricky Martin/Alvaro Solerrész is. Még nagyon sokat agyalunk rajta. 

>> Vettünk egy szárítót, amit már most csodálok. Már csak az a kerek, elektronikus felmosó kell és csak a vasalást kell elintéznem esténként. :D Jó lenne egy gép, ami kivasal és össze is hajtogatja a ruhákat.

>> Hétvégenként bevezettem itthon, hogy a szombati napot palacsintával kezdjük. Nagyon örült neki a család.

>> Valamikor június közepén járhattam szemésznél, aki azt tanácsolta, hogy ne hordjak szemüveget, mert semmi értelme, tökéletes a szemem. Ehhez képest, szerintem most romlott egy kicsit (vagy csak túl álmos szoktam lenni reggelente), így októberben mindenképpen be kell szereznem egy új szemüveget. A régi már nagyon karcos. 

Beszerzések:

Szeptemberben nem vettem könyvet. Viszont a Delta Vision kiadónak köszönhetően megnyertem (!) Orson Scott Card Fhérgek című könyvét. Nagyon kíváncsi vagyok rá. A kiadótól eddig csak érdekes és jó könyveket olvastam. Meglátjuk ez milyen lesz.



Olvasások:
Nagyon kevés időm volt. Hétvégente tudtam olvasni, egyébként a tankönyveken kívül nem sok mindent vettem elő. 

  1. Cora Carmack: Színjáték
  2. Randy Susan Meyers: A gyilkos lányai
  3. Paula Hawkins: A lány a vonaton
  4. Virág Emília: Sárkánycsalogató
  5. Agatha Christie: Halál a Níluson
  6. Natascha Kampusch: 3096 nap
  7. Arnon Grunberg: Tirza
  8. Ernest Hemingway: Az öreg halász és a tenger
Írtam még:

Egyéb:
    A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége nevű Facebook csapatban fut a Nap Bloggere játék, mely keretein belül a többi blogger kérdéseket tett fel, én pedig egy bejegyzés formájában megpróbáltam válaszolni nekik:

    Októberi tervek:

    A Mini-könyvklub 5. fordulójának következő könyve:
    • Jo Nesbø: A fiú
    Van 2 darab könyvem a TVK kihívásra:
    • Agatha Christie: A harmadik lány
    • Mary E. Pearson: Az árulás csókja

    Könyvtári:
    • J. Goldenlane: Holdnak árnyéka
    • Cathy Cassidy: Mályvacukor égbolt
    Utazó:
    • Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok
    • Cat Winters: Fekete madarak árnyékában
    Valamint: 
    • Paulo Coelho: Veronika meg akar halni
    • Nicolas Barreau: A nő mosolya
    • Jeanne Ryan: Nerve – Idegpálya
    • és valami erotikus, amit még nem tudok, hogy melyik legyen :D 

      0 megjegyzés:

      Megjegyzés küldése