2016. október 10., hétfő

Cathy Cassidy: Mályvacukor ​égbolt

Könyvadatok:
Kiadó: Kolibri
Oldalszám: 360 oldal
Téma: ifjúsági
Sorozat: Csajok és csokik 2. rész
Kiadás éve: 2015

Fülszöveg:
Skye a világon mindennél jobban szereti az ikertesóját, Summert. Mindig mindent együtt csinálnak, ám a Skye újabban kezdi azt érezni, teljesen eltűnik testvére árnyékában, mellette mindig csak a második legjobb lehet. Emiatt is érinti annyira fájdalmasan, mikor kiderül, Alfie is csak azért barátkozik vele, hogy meghódíthassa Summer szívét.
Skye szeretne önmaga lenni, megmutatni saját stílusát és egyéniségét. De nem könnyű elszánnia magát, hiszen egy tökéletes, menő és népszerű ikertestvér mellett miért lenne bárki pont rá kíváncsi?
Miért pont ez?:
Nagyon tetszett az első rész. Olyan aranyos, igazi ifjúsági regény, ami segít abban, hogy kikapcsolódj pár órára. Gyorsan lehet vele haladni és mellesleg a könyvtárban is megtalálható volt.

Véleményem:
Cherry története egy kis bevezető volt a többihez. A lány természetesen továbbra is fontos szerepet tölt be, de a hangsúly értelemszerűen átkerül Skye-ra. Aki kicsit fogékony a spirituális dolgokra. Emellett szívesen gyűjt régi dolgokat és hord ugyancsak divatjamúlt ruhákat. Kicsit emlékeztetett magamra az első dologban. Ehhez tudni érdemes, hogy van itthon egy bakelit lemezlejátszóm és egy régi fajta tárcsás telefonom is. Egyszerűen azért, mert imádom :D 
Érdekes, hogy ennél a résznél nem kifejezetten zavart, hogy nálamnál sokkal fiatalabb korosztálynak szánták. Ugyanúgy élvezni tudtam. Kicsit visszarepített azokba az időkbe, amikor még Thomas Brezinát és mindenféle gyermek -és ifjúsági regényt olvastam. 
Már az első részben is nagyon tetszett, hogy a komolyabb témák mellett egy kis misztikum is megtalálható benne. A Mályvacukor égboltban is van egy spirituális rész, pontosabban egy bizonyos szellem kísérti meg Skye-t. Nekem sokkal jobban tetszett ez a szál. Kicsit jobban ki volt dolgozva, több helyen tudott érvényesülni ez a szál. Végezetül pedig a lezárása is kerek, teljes egész volt. 
Kicsit sajnáltam, hogy a többi családtag nem kapott elég figyelmet. Summer az idő nagy részében a saját gondolataival és gondjaival volt elfoglalva. A családban az események nem nagyon haladnak előre, inkább kisebb-nagyobb összezörrenéseket látunk a lányok között. Többek között ezért is nagyon kíváncsi vagyok a többiek történetére. Főleg Summerére, szerintem nem olyan tökéletes, mint amilyennek látszik. 
Itt is kaptunk fiú szereplőket és szerelmi szálat is. A vége nagyon izgalmas volt ezen a téren. Jó volt, olvastam volna még. 

Értékelés:


Plusz:

Egy mályvacukros forró csokoládét hoztam el nektek ide. Igazi energiabomba és nagyon egyszerű elkészíteni.

Hozzávalók: 
  • 8 db mályvacukor
  • 6 dl tej
  • 15 dkg étcsokoládé/3 evőkanál nutella
  • fél vaníliarúd
Elkészítése: 
A tejet felforraljuk, majd folyamatos kavargatás mellett hozzáadjuk az étcsokoládét/nutellát. A lényeg, hogy felolvadjon benne. A vaníliarúd belsejét kaparjuk ki, olvasszuk fel a masszában. Osszuk el négy bögrébe, rakjuk rájuk a mályvacukrot. Ezek után aki szeretne tehet rá még tejszínt (3 ml állati tejszín felverve bőven megteszi).

2 megjegyzés:

  1. Ezt én is szeretném majd olvasni, az első rész nekem is tetszett. Biztató, hogy ez a rész is hozza az előző hangulatát, színvonalát. A mályvacukros forró csoki csuda finom lehet. :) Kipróbáljuk majd. :) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez egy kicsit jobban tetszett, mint az előző. Cherryt nem nagyon szerettem. Majd kíváncsi leszek a véleményedre. ;)
      Mostanában olyan rossz az idő, kell egy kis boldogság szérum. Jó forró csokizást! :)

      Törlés