2017. szeptember 8., péntek

TBR Book Tag

Több mint egy hónapja Dorka kihívott erre a Book Tagre, amit akkor ki is töltöttem, de a rendszer elfelejtette elmenteni a bejegyzést, így ti ezt nem is láthattátok. Most újra neki veselkedek, hátha összejön. Dorkának pedig ezer hála és köszönet a türelméért! Az ő bejegyzését ide kattintva olvashatjátok el. 

A bejegyzésben szereplő könyvekről bővebb információt találhattok, ha a címükre kattintotok.

Többnyire a moly.hu alapján, de a könyvespolcom is egy sorba vannak azok a könyvek, amiket szeretnék elolvasni. Ráadásul évekkel ezelőtt csináltam egy giga-mega várólistát, amit akkor kinyomtattam és azóta is használom. Az egész 7 oldal, két sorban a könyv címek, úgyhogy lesz még egy ideig mit olvasnom. :) 


Ami éppen szembejön velem a könyvtárban, vagy amihez hirtelen kedvem támad. Eljutottam oda, hogy fel tudom mérni, hogy egy disztópiára vagy egy romantikus regényre van szükségem.

Philip Pullman könyve, A ​titokzatos kés már lassan 4 éve ott porosodik a többi könyvem között, de eddig nem nagyon volt sok kedvem belekezdeni. 6 évvel ezelőtt már elolvastam a felét (akkor is már másfél éve a várólistámon volt), de vissza kellett adnom a könyvet a barátnőmnek. 4 évvel ezelőtt újra kölcsönkértem, de egyenlőre még nem jutottam benne semeddig. Ami kezd egy kicsit ciki lenni, mert emiatt egy csomó kihívást is elveszítettem már. 


Erin Morgenstern: Éjszakai ​cirkusz. Évekkel ezelőtt nagyon nagy sláger volt, és azóta is sokan bátorítanak, hogy olvassam el. Nem rég jutottam el addig, hogy hozzá mertem adni a várólistámhoz, de fogalmam sincs mikor fogok odáig eljutni, hogy el is olvassam. Talán december környékén...


Nálam inkább azt a kérdést kellene fel tenni, hogy melyik nem ilyen?
Szinte mindegyik könyv eredetileg azért került a várólistámra, mert vagy szép volt a borítója, vagy ismertem a szerző munkásságát, vagy éppen a kedvenc sorozatom következő része volt.
De, hogy az eredeti kérdésre feleljek: Lisa Kleypas: Nem ​múló varázs. Gyönyörű a borítója! *-*



Lauren Oliver: Káosz. Lehet, hogy valamikor el fogom olvasni, de nem a közeljövőben. Egyrészt azért, mert már nagyon régen olvastam a sorozat első kötetét, és csak arra emlékszek belőle, hogy a főszereplőnek a kedvenc színe a szürke volt. Másrészt, mert nem igazán érdekel, hogy mi lett a szereplőkkel.


Most utána kellett néznem, hogy mik fognak megjelenni. :D Mivel nem akarok olyan könyvet mondani, ami egy sorozat X. része, aminek még az első kötetét sem olvastam....ezért marad Lucia Berlin-nek a Bejárónők ​kézikönyve című alkotása. Októberben fog megjelenni, amit már nagyon várok. :) 


Nem vagyok túl büszke magamra, de nálam a Harry Potter könyvek kimaradtak. Amiket "olvastam", azok is hangoskönyvek voltak, és nem nagyon tudtam elhatárolni őket a filmektől. Most az azkabani fogoly jön a sorban, de lehet előtte újra olvasom az első két részt is. 


Fábián Janka: Emma ​szerelme. Igen, egy magyar szerző könyve. 2 évvel ezelőtt az olasz tanárom hívta fel a figyelmemet rá, és azóta mindig elhatározom, hogy ha könyvtárba megyek, akkor ezt ki fogom kölcsönözni. Eddig még addig sem jutottam, hogy megnézzem az archívumba, de egy nap csak eljön ennek a könyvnek is az ideje. Egyébként amióta tudatában vagyok a könyv létezésének, azóta mindenki mondja, hogy IGEN, EZT EL KELL OLVASNOD!




Mindegyik ilyen. :D Na jó, talán Markus Zusak világhírű regényét szeretném a legjobban elolvasni. A könyvtolvaj eddig akárhányszor szembe jött velem (úgy napjában többször is képes ilyenekre), mindig azonnal bele akartam kezdeni, de nem volt időm rá. A Mini-könyvklub 8. fordulójában pedig sikerült megszavaznunk az egyik kötelező olvasmánynak, úgyhogy most már nem bújhatok el előle. 




48, ami közel sem tükrözi az igazi várólistámat, de majd alakítgatok még rajta. :)


HA nem gond, én most nem hívok ki senkit sem a TAG-re, de bárki szabadon kitöltheti, akinek van hozzá kedve. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése