2016. november 1., kedd

Havi összefoglaló: OKTÓBER


Mi történt velem?:

Az október beletartozik a kedvenc hónapjaim közé. Ilyenkor még nem esik a hó, gyönyörűek a lehullott falevelek (kivéve, ha neked kell őket felgereblyézned), rengeteg ismerősöm ebben a hónapban született, végig köszöntgettük egymást. 21.-én névnapom is volt, ami nagyot dobott a hangulatomon volna... Csakhogy rögtön a hónap elején lebetegedtem. Jött a  hosszú órákat igénybe vevő várakozás az orvosoknál, aztán 3 nap múlva megkaptam a kezelést, majd további 1 hét kellett, hogy a közérzetem javuljon. Aztán amikor örültem volna, hogy meggyógyultam, lázas lettem, amikor az is lecsengett sikerült most hétvégén megfáznom. Úgyhogy orvosról orvosra jártam.
Viszont a suliból nem hiányoztam, csak 2 napot. Ami jó is, mert így legalább sikerült egy-két tantárgyból javítanom. Jelenleg az emelt fizikára nem vagyok nagyon büszke, de a többi mind 5-ös.
Hétvégén meglátogattuk a családot, így onnan legalább pozitív dolgokat hoztam magammal. Valamint jártam az IKEA-ban és beszereztem egy nagy tükröt a szobámba. Egyenlőre arra várok, hogy apa feltegye a falamra, de így is gyönyörű.
És így el is érkeztünk az őszi szünethez, amiről majd a novemberi összegzésben írok bővebben. Vicces, hogy még csak pár napja kezdődött el, de már annyi dolog történt velem, hogy elmondani nem tudom.

Olvasások:
Nem volt túl sok időm olvasni, de próbáltam haladni.


  1. Paulo Coelho: Veronika meg akar halni
  2. Cathy Cassidy: Mályvacukor égbolt
  3. Mary E. Pearson: Az árulás csókja
  4. J. Goldenlane: Holdnak árnyéka
  5. Dávid Ádám – Gaborják Ádám (szerk.): Jelen!
  6. Jo Nesbø: A fiú
  7. Babits Mihály: Jónás könyve
  8. Helen Fielding: Bridget Jones naplója
  9. Leiner Laura: Illúzió
  10. Agatha Christie: A harmadik lány
  11. Neil Gaiman: Csillagpor
Írtam még:
Egyéb:

Novemberi tervek:

Na jó, ezeket csak összeszedtem, de már most sírok, ha belegondolok, hogy mennyi ebből a "kötelező". Megyek, olvasok inkább.

Mini-könyvklub 5. fordulójának következő könyve:
  • Agatha Christie: Gyilkosság Mezopotámiában (már olvastam, de nagyon tetszett, így cseppett sem bánom, hogy újra el kell)

Kötelezők:
  • Kosztolányi Dezső: Édes Anna
  • Móricz Zsigmond: Rokonok
Van 2 darab könyvem a TVK kihívásra:
  • Cassandra Clare: A herceg
  • Jane Austen: Értelem és érzelem
Könyvtári:
  • Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
  • Cathy Cassidy: Nyári álom
  • Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek
Utazó: Még midig
  • Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok
  • Cat Winters: Fekete madarak árnyékában
Valamint: 
  • Nicolas Barreau: A nő mosolya
  • Ken Follett: Az örökkévalóság küszöbén
  • Miguel de Cervantes: Don Quijote
  • Susan Kay: Fantom
  • Leiner Laura: Nélküled
  • Colleen Houck: A tigris átka
  • Alan Bradley: De mi került a pitébe?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése